Sprzedajesz na Allegro? Zamawiaj kuriera!

Sprzedaż na allegro

 

Sklepy internetowe muszą korzystać z największej platformy aukcyjnej w Polsce, czyli serwisu Allegro. To okazja dotarcia do jeszcze większej liczby odbiorców, a także pozwala poznać cenę i warunki zakupu u konkurencji. Klienci mogą na jednej witrynie przeglądać setki ofert, jednak chodzi o to by wybrali naszą! Co poza niską ceną skłoni ich do zakupu właśnie u nas? Oprócz wyczerpującego opisu parametrów produktu wartość dodaną stwarza szybka i profesjonalna dostawa. Dlatego niezbędne jest udostępnienie odbiorcy linku z URL zamawianego produktu. Dzięki niemu Klient wie gdzie jest jego paczka i jak szybko do niego dotrze.

Kurier – partner każdego sprzedawcy internetowego

Olbrzymi rozwój handlu internetowego sprawił, że biznes kurierski rozkwita i oprócz znanych i cenionych graczy jak DHL, DPD, UPS czy Pocztex pojawia się miejsce także dla mniejszych, często lokalnych przewoźników. Podstawową zasadą każdego sprzedającego na większą skalę jest korzystanie z minimum 2 firm spedycyjnych – najlepiej różniących się znaczenie ceną i, co za tym idzie, również czasem dostawy. Pozwala to odbiorcy samemu zadecydować, a później zapobiega ewentualnym reklamacjom i obiekcjom w stosunku do nadawcy. Klient nasz pan, ale nie zapominajmy o tym, żeby w naszej ofercie znajdowały się sprawdzone firmy kurierskie i najlepiej takie, które oferują adresatowi przesyłki elastyczne formy odbioru. Nie do przecenienia jest także możliwość monitorowania przesyłki przez kupującego, co umożliwi link z URL paczki udostępniany przez dostawcę. Ważna jest też możliwość płacenia za pobraniem, co w przypadku na przykład sprzętu elektronicznego jest często pożądaną przez kupujących opcją.

URL – czemu to takie ważne?

Kurier

Ceny kurierów można sprawdzić na https://www.globkurier.pl/ a nastąpienie wygodnie zamówić go do domu.

Wszystkie duże firmy kurierskie są w stanie udostępnić nam link z URL przewożonej przesyłki i przesłać go do odbiorcy. Dzięki temu Klient śledzi swoją paczkę i może obliczyć, kiedy dotrze pod podany adres. To także zabezpieczenie, bo jeśli monitorowana przesyłka zbyt długo przebywa w jednym punkcie może to oznaczać, że dzieje się z nią coś niepożądanego. Jest to również niewątpliwa wygoda dla nadawcy, który nie musi odpowiadać na pytania odbiorcy dotyczące terminu dostawy, bo zrzuca częściowo z niego odpowiedzialność za pilnowanie trasy kuriera. Oszczędzamy czas, bo odbiorca kontaktuje się bezpośrednio z firmą kurierską i w razie ewentualnego opóźnienia, to tam składa reklamację. Pozwala to także wcześniej przygotować duplikat przesyłki w razie jej zniszczenia lub odpowiednio wcześnie odesłać pieniądza za niedostarczony towar. Oczywiście w przypadku przesyłek o wysokiej wartości nie powinniśmy zapominać o ubezpieczeniu, które pozwoli nam uniknąć czasem bardzo wysokich kosztów.

Czy tylko Allegro?

Oczywiście, że nie! Jednak to tutaj możemy zdobyć nowych Klientów i nawet zareklamować swój własny sklep internetowy. I tutaj jest doskonałe miejsce, by badać rynek i preferencje konsumentów, bo jak wszyscy wiemy: handel internetowy nie powiedział jeszcze ostatniego słowa.